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한국에서 사랑받는 브랜드로 거듭나기기: AMI Paris의 서울 패션 시장 진출 사례 빠르게 변하는 트렌드와 현대적인 럭셔리 브랜드를 선호하는 한국 패션 시장. 젊고 감각적인 브랜드들이 성장하기 좋은 환경인데요. 그중에서도 AMI Paris는 꾸밈없는 파리지앵 자세히보기

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2009 리프트 아시아에 대한 더 많은 정보





저는 막 리프트 컨퍼런스의 창시자이자

저의 좋은 친구인 로랑 호그(Laurent Haug)를 만났습니다. 

그는 제게 다음 달 아름다운 섬 제주도에서 열릴 컨퍼런스에 대한

더 많은 정보를 제공해 주었습니다. (주제: Serious Fun! )


Social networks, online games, robots, communicating objects: these technologies and services were originally designed for entertainment purposes. They are now giving birth to a whole new range of opportunities and challenges. Games are used for education. Robots are linking patients and doctors. Social networks are the playground of marketers and recruiters.

Are these “fun” technologies changing as they become more and more “serious”? What new opportunities and challenges are arising from this ecosystem in the making?

Lift Asia 09 will explore these questions, and focus on the examples provided by communicating objects, social networks, design, architecture, storytelling and community engagement. The conference will also feature an open program where members of the audience can present their ideas and projects, and we will have our traditional sessions on sustainable development and inspiring stories.

http://liftconference.com/lift-asia-09

Link



로랑 호그는 현재 한국에 머물고 있으며

그를 만나고 싶다면 주저하지 말고 저희에게 연락하세요;

다음주 화요일까지 서울에 머물 예정입니다.

등록 페이지를 방문하여 바로 참석 등록을 할 수도 있습니다.

2009/8