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한국에서 사랑받는 브랜드로 거듭나기기: AMI Paris의 서울 패션 시장 진출 사례 빠르게 변하는 트렌드와 현대적인 럭셔리 브랜드를 선호하는 한국 패션 시장. 젊고 감각적인 브랜드들이 성장하기 좋은 환경인데요. 그중에서도 AMI Paris는 꾸밈없는 파리지앵 자세히보기

Asiance Inside

프랑스 비즈니스 리더 및 기업가를 위한 워크샵

Workshop for French business leaders and entrepreneurs

 

FKCCI, ESCP Europe, BPI France,  Business France and Ah Jiang as co Suga ,  invited the French business leaders and entrepreneurs in South Korea held a one-week workshop hours .  Among the programs to the unique culture of Korea Ah Jiang's Olivier means that ripened representatives welcomed the party ,  ecosystems ,  there was a special flowchart that explains about marketing and consumer markets .

Oh this occasion Jiang seuneun positive impact is becoming more between Korea and France ,  are expected to lead to more interaction .